Onze retour service


Niet helemaal tevreden met je aankoop?

Geen probleem! Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen.
Deze termijn van 14 dagen gaat in op de eerstvolgende dag nadat je de bestelling hebt ontvangen.

Gratis retourneren binnen Nederland & België

Wanneer je in Nederland of België woont bieden wij onze gratis retourservice aan, waarmee je je bestelling of een deel van je bestelling kosteloos aan ons kunt retourneren.

Voor het retourneren van je retour gebruik je het retourlabel wat je bij de levering van je bestelling in de doos vindt. Wanneer je deze op de doos plakt kun je de retour kosteloos afgeven bij een DHL of Bpost servicepunt waar ze deze enkel nog voor je hoeven in te scannen. Je wordt vervolgens via de mail op de hoogte gehouden van je retour en de verwerking hiervan. Zodra je retour verwerkt is ontvang je van ons nog een mailbevestiging. (retourverwerking is op het moment 1-2 weken)

Is er een probleem met één van de ontvangen artikelen? Stuur deze dan niet retour, maar stuur ons een mail op service@justunderwear.nl met een foto van het probleem, zodat we dit gelijk voor je op kunnen lossen.

Geen retourlabel in de doos aangetroffen? Stuur ons dan tevens een mail op service@justunderwear.nl zodat we je alsnog het retourlabel per mail toe kunnen sturen.

Je mag het pakket uiteraard ook op eigen wijze terug sturen. Retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Hiervoor kan het herroepingsformulier worden gebruikt.
Indien deze optie de voorkeur heeft, stuur je de zending naar:

Just Underwear B.V.
afdeling retouren
Borchwerf 5
4704RG Roosendaal
Nederland

Retour vanuit het Buitenland

Retouraanvragen die niet in aanmerking komen voor de gratis retourservice of pakketten die buiten Nederland worden terug gestuurd, kunnen worden aangemeld door een mail te sturen naar service@justunderwear.nl, onder vermelding van het ordernummer, product en eventueel een reden van retour. Het opgeven van een reden is niet verplicht maar stellen wij wel op prijs.

Retourkosten vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening. Het pakket kan voldoende gefrankeerd worden teruggestuurd naar:


Just Underwear B.V.
afdeling retouren
Borchwerf 5
4704RG Roosendaal
Nederland

Retour voorwaarden

  • Mogelijk is er sprake van een combinatiekorting of actie met een minimale bestelwaarde. Ook nadat je artikelen geretourneerd hebt moet deze voorwaarde of minimale bestelwaarde nog behaald worden. Indien dit niet het geval is, komt de verkregen korting te vervallen.
  • Wanneer je een deel van je bestelling retourneert en na retourneren je orderwaarde minder is dan het gestelde bedrag voor gratis heenzending, betaal je altijd de verzendkosten voor de heenzending.
  • Artikelen mogen niet gedragen en/of gewassen zijn, passen op eigen onderkleding is wel toegestaan. Indien je verder gaat dan nodig is om het artikel te beoordelen (door het bijvoorbeeld te dragen), dan kunnen wij de waardevermindering die daarvan het gevolg is, bij je in rekening brengen.
  • Artikelen moeten voorzien zijn van alle originele labels en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk).
  • Om hygiënische redenen kunnen wij geen sokken, panty’s retour nemen waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • Graag de goederen terug sturen in de originele doos, zodat deze voldoende beschermd zijn tijdens transport. Stuur een BH bijvoorbeeld niet in een envelop terug, omdat deze in verdrukking komt wanneer de andere post hierop gestapeld wordt.
  • Je bent tevens aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, dan kunnen wij deze waardevermindering bij je in rekening brengen.

Binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te willen zien storten wij zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag plus eventueel gemaakte kosten voor de goedkoopst mogelijke keuze voor verzending aan je terug. Extra kosten gemaakt voor opties als versnelde levering en eigen gemaakte kosten voor retourzending zijn en blijven voor rekening van de consument. Wij betalen altijd terug op dezelfde wijze waarmee je hebt betaald.

Toch nog vragen?

Neem gerust contact met ons op via onze klantenservice. Wij helpen je graag!